Gitte Als
Gitte Als har mange års erfaring som erhvervsrådgiver, skrivende journalist og ansvarshavende redaktør. Hun tilbyder professionel kommunikation.
Navnetrækket er designet ud fra skrifttypen Palanquin Dark, som har et meget kantet og stilrent udtryk. Skrifttypens former matcher bomærkets runde form, hvilket kombinerer begge elementer, så det fungerer som en samlet enhed. Der er arbejdet med afstande mellem bogstaverne, hvilket giver logoet luft og et balanceret udtryk. Designmæssigt er der lagt vægt på afstande, hældninger og vinkler der sikrer, at logoet altid præsenteres roligt. Logoet findes i to varianter; med og uden tagline.
Rød symboliserer intensitet, passion og spænding. Blå symboliserer loyalitet, seriøsitet, troværdighed og samarbejde. Farverne skaber rammen for virksomhedens identitet og har tilknyttet en farvesymbolik der stemmer overens med værdierne. Farvepaletten sikrer gode designmæssige løsninger både online og offline.
Typografien der anvendes i den grafiske identitet er Hind. Skrifttypen er både en rund og skarp skrifttype. Rundingerne matcher logoet, imens de skarpe kanter sikrer en god læsevenlighed, både på tryk.
Conexia har forvandlet mit halvslappe website og min totale mangel på synlighed. Nu shiner min forretning med et lækkert og funktionelt website, og jeg præsenterer mig professionelt med et sammenhængende velprofileret markedsføringsmateriale.
Et dygtigt, empatisk og yderst kreativt personale tog mig under vingerne. Med frie hænder designede de mig, som jeg kender mig selv, mine ydelser, min kvalitet – de har ramt spot on!
Jeg er glad, ja rent faktisk vild med det, og kan kun anbefale de topprofessionelle og kreative folk i huset. Deres kaffe er tilmed en forrygende kvalitet.